خرید پکیج نرم افزار و بازی اندروید
نوشته شده توسط : مهران

خرید پکیج نرم افزار و بازی اندروید -اگر شما هم از گوشی های با سیستم عامل اندروید استفاده می کنید لازم است تا پکیجی کامل از نرم افزارهای مورد نیاز خود را همیشه داشته باشید و همچنین برای تفریح و سرگرمی نیز تعدادی بازی مهیج و معروف اندروید هم اگر در کنار نرم افزار باشد چیز بدی نیست.بر همین اساس ما در فروشگاه پستی خرید به فکر شما بوده ایم و با تهیه یک مجموعه بی نظیر از نرم افزار و بازی اندروید به شما این فرصت را می دهیم تا یک بار با تهیه و خرید این مجموعه خود را از هر گونه نرم افزار ضروری برای اندروید بی نیاز کرده و از جدیدرتین و به روز ترین نرم افزارهای مخصوص این سیستم عامل استفاده نمایید.
پکیجی جدید از تازه ترین و جدیدترین نرم افزارهای روز برای نسخه های مختلف اندروید ، نرم افزارهای کاربردی ، فارسی ، هواشناسی ، خرید و فروش ، شبکه های اجتماعی ، بهینه سازی ، لانچرهای زیبا ، انواع دیکشنری های جدید با دیتاهای مرتبط و به روز شده ، قرآن و کتابچه های مذهبی نظیر مفاتیح الجنان و صدها اپلیکیشن و برنامه جذاب و جالب دیگر. . . .

 


شما  همچنین می توانید برای همسر و یا نامزد خود اگر از گوشی های با سیستم عامل اندروید استفاده می کنند از این مجموعه نرم افزار استفاده نموده و موجب خوشحالی انها شوید.این مجموعه نرم افزاری با تمام نسخه های موجود اندروید سازگاری کامل داشته و از این نظر می توانید با خیال راحت از ان استفاده نمایید.شما در این مجموعه با بیش از 200 بازی جدید و با کیفیت روبرو هستید که در سبک و ژانر های مختلف قرار گرفته اند.
همچنین بیش از 1000 تم و پس زمینه بسیار زیبا و شکیل را در این مجموعه خواهید دید که واقعا در نوع خود بی نظیر و زیبا هستند.
در قسمت بعدی این مجموعه شما بیش از 500 زنگ تماس و پیام کوتاه را خواهید دید.
در بخش نرم افزار ها از انواع و اقسام نرم افزار های به روز و کاربردی از جمله انواع انتی ویروس ها و نرم افزارهای آفیس و اداری را خواهید دید.
ما  مجموعه نرم افزار و بازی اندروید را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان گذاشته ایم و کافیست تا بروی دکمهخرید پستی کلیک کرده وسفارش خود را به ثبت برسانید.

 

 

 

 

 

 

 

 

محصولات دیگر در فروشگاه پستی خرید:

 





:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: